Sider

onsdag 8. september 2010

Cecilia Samartin *Ü*

Idag har jeg vært så heldig å møte Cecilia Samartin :)
Hun utstrålte godhet, varme og var utrolig hyggelig
- så ikke rart bøkene hennes er så fantastiske som de er
(og jeg med min strålende skoleengelsk fikk da frem noen setninger...lol...)
Bøkene hennes er fantastiske og jeg kan nesten ikke vente med å starte på Mofongo:)

Cecilia Samartin og jeg :D

Hun signerte Señor Peregrino...
... Drømmehjertet ...
... Salvadoreña ...


... og  Mofongo til meg :)
Så jeg er verdens gladeste jente idag !!

8 kommentarer:

  1. Så moro da!
    Sikkert litt av en opplevelse å treffe henne.
    Skjønner at du er glad:)
    Ha en flott kveld, klem:)

    SvarSlett
  2. Å så artig da :))) Kan tenke meg at det var en kjempe stor opplevelse -)))

    Ønsker deg en fortsatt strålende kveld :-)

    Klem fra Nina ;-)

    SvarSlett
  3. Så gøy da :)

    Ho var her i byen på mandag tror jeg, men dårlig med signering på meg da:)

    klem<3

    SvarSlett
  4. Så kjekt det må ha vera å møte forfattaren bak bøkene som gjør inntrykk på ein.
    Gleder meg til neste bok frå forfattaren.
    Og mens eg venter, har eg begynt på "Havets katedral" av Ildefonso Falcones.

    SvarSlett
  5. Heldiggris! Hun var i min hjemby også, men det gikk meg hus forbi.... Damen i bokhandelen anbefalte boka på det varmeste. Den beste hun har lest med forfatteren!!! Så den står høyt på min ønskeliste! Spennende å høre hva du synes om den!

    Ha en god helg!!

    SvarSlett
  6. Det var sikkert kjempestas å møte henne. Jeg har dessverre ikke lest noen av bøkene hennes, men skjønner at jeg må gjøre det :-)

    Så flott at du vil være med på min giveaway og har lenket til den på siden din - tusen takk og lykke til ♥

    Ønsker deg en super helg!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  7. Det må ha vært kjempegøy å treffe henne.
    Har dessverre ikke lest noen av bøkene hennes.
    Så kjekt at du vil være med på min Give Away.
    Lykke til!
    Og så kjekt at du vil følge bloggen min.
    Skjønne hunder og katter du har.
    Ønsker deg en kjempefin helg.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  8. Å så gøy! Hun skriver så utrolig bra!!!

    Jeg skal kjøpe Mofongo idag. Gleder meg!

    Fortsatt god helg!

    Klem fra Hanne

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du tar deg tid til en liten tilbakemelding :) ♥
♥ Thanks for taking time to leave a little feedback for me :) ♥