Sider

søndag 22. januar 2012

Et julekort ...

... jeg ikke har vist, som var med i Ett Trykk 5/2011:)
Størrelse: 15 x 15
Papir: Bazill - hvit og rød
Blekk: Ancient Black og Chestnut Roan
Mønsterpapir: Papirdesign - tekst, Rutete - ukjent
Annet: Promarker,Glossy Accent,Martha Stewart utstanser,3D-puter.
Stempler: Whiff of Joy - Jente på reinsdyr, God jul og godt nytt år, frimerke - ukjent
Teknikker: Motivet er fargelagt med tusjer, kanter er svertet med blekk, reinsdyret har fått glitter på hornene og kristornbærene i lua til jenta har fått på glossy accent.
Har brukt bidragsbeskrivelsen fra Ett Trykk ...
Ønsker alle en kjempefin søndag!
*Klem*

4 kommentarer:

  1. Å det kortet var kjempe fint :)Du er så flink med å lage kort du :) Savner i grunnen å sitte med denne hobbyen...

    Ønsker deg en strålende søndag :)

    Klem ♥

    SvarSlett
  2. Å vilket sött kort! Söt stämpel och fint sammansatt. Vad roligt att det kom in lite nytt hos dig. Tack för titten! Hoppas du får en fin måndag. Här snöar det lite idag, mysigt!

    SvarSlett
  3. Kortet er nydelig!
    Søtt motiv og flott pyntet:)
    Ha en fin kveld, klem:)

    SvarSlett
  4. Så fint kort ! Eg elsker småruta. I sommar kjøpte eg meg småruta grønt stoff og sydde meg kjøkkengardiner, og eg som ikkje kan sy !

    Barnum vil helse til Emma og Nero og seie at i dag bles det kraftig på Sunnmøre og snøen minker betraktelig. Så i dag er det aktiviteten i bingen: " Bjeffe mot vinden med ballen i munnen" :)

    Ha en fin dag:)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for at du tar deg tid til en liten tilbakemelding :) ♥
♥ Thanks for taking time to leave a little feedback for me :) ♥